02 August 2008

kesulitan amat dikesali

Assalamualaikum w.b.t

Untuk makluman semua pengunjung di-sini .. diharap dapat bersabar dan menerima segala kekurangan dan kelemahan yang sedang saya alami sekarang .. kemungkinan kuliyah bulan julai tidak dapat disiarkan sepenuhnya kerana berlaku masalah teknikal pada komputer saya ..

Hard-Disk 350gb saya telah mengalami kerosakan yang menyebabkan hampir semua kuliyah bulan julai dan segala dokumen penting saya tidak dapat diambil semua termasuk juga kuliyah bulan jun ..

diharap pihak pengunjung dan pendengar kuliyah terus mendengar kuliyah yang akan di-upload selepas ini .. insya'allah saya akan cuba untuk memberi yang terbaik untuk menyambung perjuangan ustaz azhar yang saya pikir boleh diterima ramai pada masa ini ..

akhir sekali .. saya ucapkan terima kasih kepada pengunjung yang datang untuk mencari bekalan rohani sebagai santapan kita di-dalam kubur dan untuk berbelanja di-akhirat .. insya'allah .. semoga allah memberkati amalan kita untuk mencari keredhaaNya ..

0 comments: