19 May 2008

komen pengunjung terhadap ust

Assalamu'alaikum w.b.t

saya tertarik apabila membaca komen pengunjung di dalam web baru ustaz azhar .. banyak cadangan & ucapan tahniah terhadap ustaz kerana masih lagi mempunyai masa untuk mengadap komputer dan internet walaupun jadual kuliyah setiap hari sangat padat .. tidak ketinggalan juga yang mengatakan ustaz tidak buta IT .. kerana mampu mengendalikan laman web sendiri ..

saya juga kagum dengan kebolehan ustaz .. terutamanya dalam bab agama (dah memang minat dia) tetapi info dunia semasa juga di tidak ketinggalan .. terutamanya melalui internet .. apa yang pernah saya tahu .. ustaz juga mahir dalam menggunakan adobe photoshop .. semua cover CD dan cover kuliah dibuat sendiri oleh ustaz .. tahniah ustaz .. ada kelapangan .. insya'allah saya akan belajar photoshop dengan ustaz ..


ini diantara komen-2 dari pengunjung :
  • syabas dan tahniah buat ustaz atas usaha penyebaran dakwah dan ilmu yg berguna. saya belajar di perancis.byk follow ceramah ustaz utk pengisian dlm diri. apa2 pun istiqomah sokmo (p/s:kdg2 de gak yg x phm .l oghat ganu)
  • Salam ustaz.. Bagus bagus ustaz dang gop wat website2 ni .. ni baru ustaz celik IT.. hehehe. Saya wehi ngoh dengo ustaz ngajo .. x ngantuk ekpung .. mudoh pahang se sb kot bahasa trg dan ustaz wat lawok2 dok2 lawok JKK hihihihik .. Kalu sesetgh ustaz tu sapa tido saya sb byk ngat hadis/ayat2 quran ye baca derek je x dop citer2 dos ...
  • salam ustaz .. sy sentiasa mengikuti ceramah ustaz sampai ke jepun nih .. alhamdulillah .. ustaz buat webpage baru pun, cepat2 sy masuk .. bersemangat ni ha. sy sedang berusaha keras belajar disini supaya nnt sy dapat menyumbang kpd harakah .. insyaAllah .. teruskan perjuangan .. AllahuAkbar!
siput: sebenarnya takde clip kuliyah nak update .. kihh .. kihh ..

0 comments: