26 February 2008

penamaan calon P.36

::: penamaan calon P.36 :::

Proses Penamaan Calon Pilihanraya ke-12 kawasan Kuala Terengganu pada 24 Februari 2008 bersamaan 17 Safar 1428.

senarai calon yang bertanding di kawasan Kuala Terengganu

P.36 - Kuala Terengganu - Muhamad Sabu
N.13 - Wakaf Mempelam - Mohd Abdul wahid Endut
N.14 - Bandar - Abdul Manaf Che mat
N.15 - Ladang - Tengku Hassan Tengku Omar
N.16 - Batu Buruk - Syed Azman Syed Ahmad Nawawi

inilah gambaran sebenar yang dimiliki oleh parti islam yang tidak diberitahu / ditunjuk kepada masyarakat .. TV & Radio hanya memberi ruang kepada parti DACING untuk membuat kenyataan & memburukkan pembangkang khususnya PAS .. inilah keadaan sebenar yang sedang berlaku sekarang ..

timbangan @ atau dacing .. allah telah sebut dalam al-quran bahawa banyak berlaku penipuan / pembohongan dalam timbangan / sukatan .. jangan sekali-kali menipu apabila melakukan timbangan / sukatan .. allah telah memberi amaran .. ingatlah .. janji allah adalah pasti ..

antara ayatnya yang bermaksud:
Dan kepada penduduk Madyan (Kami utuskan) saudara mereka Nabi Syuaib. Dia berkata: Wahai kaum sembahlah kamu akan Allah, (sebenarnya) tiada Tuhan bagi kamu selain daripadaNya. Sesungguhnya telah datang kepada kamu keterangan yang nyata dari Tuhan kamu. Oleh itu, sempurnakanlah sukatan dan timbangan dan janganlah kamu kurangkan bagi manusia akan benda-benda dan perkara-perkara yang menjadi haknya; dan janganlah kamu berbuat kerosakan di muka bumi sesudah Allah menjadikannya (makmur teratur) dengan sebaik-baiknya. Yang demikian itu lebih baik bagi kamu jika betul kamu orang-orang yang beriman. Al-A'raaf (85)

Al-A'naam (152) - Hud (84 & 85) - Al-Isra' (35)

0 comments: