18 October 2007

[KEPUTUSAN UNDI]

terima kasih kerana meluangkan masa untuk memberi pandangan & cadangan .. walaupun tak sehebat blog-2 lain .. tapi alhamdulillah .. masih ada lagi yang memberi sokongan .. terima kasih .. semoga apa yang telah kita berikan dengan tujuan agama .. menjadi saham yang amat bernilai disisi allah .. insya'allah ..

memandangkan peratusan supaya blog ini diteruskan adalah tinggi .. maka ianya akan diteruskan .. insya'allah .. tetapi .. sekiranya peratusan X BEST paling tinggi .. maka secara tak lansung .. blog ini akan diteruskan jugak .. kerana memang ramai umat akhir zaman ini tak suka perkara agama/akhirat .. mereka lebih suka mengikut yahudi & nasara .. percayalah kata-2 nabi kita .. umatnya diakhir zaman nanti akan ikut jejak langkah yahudi & nasara sehasta demi sehasta .. sejengkal demi sejengkal .. sehingga mereka masuk ke lubag biawak pun .. umat aku akan ikut jugak ..

"berpegang dengan ajaran islam diakhir zaman ini .. umpama memegang bara api" .. sememangnya kita (tidak/kurang) sanggup .. kerana kehidupan dunia yang sentiasa menipu kita .. sekiranya kita lepas .. maka terlepas iman dari diri kita .. na'uzubillah .. berapa ramai yang sanggup .. yang kita dapat lihat sekarang ialah mereka yang sanggup pegang BAHU PEREMPUAN .. TANGAN PEREMPUAN .. sedangkan allah dah nyatakan batasan-2 hukum dalam al-quran .. tapi kenapa golongan ini masih mengamalkan apa yang sudah terang-2 allah kata haram .. mereka yang menyokong pun akan diheret sama kelembah dosa & maksiat .. wal'iyazubillah ..

walaubagaimana pun .. pembinaan blog ini hanyalah untuk memberi sedikit tazkirah sebagai peringatan untuk orang beriman .."berilah peringatan .. sesungguhnya peringatan itu memberi guna pada orang yang beriman" .. tetapi sekiranya terdapat mereka yang tidak mengendahkan peringatan .. alhamdulilah .. kerana allah menyatakan dalam al-quran "oleh itu berikanlah peringatan kepada manusia dan janganlah kamu berdukacita kiranya ada yang menolaknya" ..

::: keputusan undi :::
baik - teruskan (88%)
kureng - baiki (5%)
x best - jgn masuk (5%)

siputonine: terima kasih atas sokongan yang diberikan ..

0 comments: