16 September 2007

Kematian tentera amerika yang tidak disiarkan kepada umum .. mesej kebenaran yang sedang berlaku dibumi iraq sekarang tidak disampaikan secara jelas & telus .. berita-2 yang diterima adalah sebahagian yang menunjukkan kelemahan pejuang-2 islam iraq .. pejuang islam dilabel oleh amerika laknatullah sebagai pengganaz ..

tapi .. kenapa masih ada orang islam .. khususnya melayu yang masih berhubung baik dengan mereka ini .. kenapa .. kenapa .. masih lagi menghormati mereka .. ada yang sanggup mengalah kerana binatang yang sunat dibunuh .. tapi mereka ini sanggup membunuh orang yang haram dibunuh tanpa haq ..

dimanakah sentiviti umat islam .. bila dibakar bendera malaysia .. heboh diperkatakan .. kesalahan besar .. perlu dikenakan tindakan .. apabila melayu .. mereka tengtang habis-2san .. tapi .. apabila diluar dari status melayu .. mereka .. (siapa mereka) mendiamkan begitu sahaja ..

inilah .. golongan yang mengaku islam .. tapi lawan islam .. tak suka dengan islam .. bila disebut tentang islam .. mereka rasa benci .. disuruh ikut sunnah nabi muhammad s.a.w .. diikutnya sunnah josh bush .. pastu bercita-2 nak masuk syurga ..

siput : catatan lepas teraweh ..

0 comments: